SEO, domény, klíčová slovaTvorba webových stránek

vlastní webové stránky zdarma

Publikováno 08.12.2012 v 21:07 v kategorii Novinky, přečteno: 45x

Cílem WEBSITE OPTIMIZATION bude přivést na webové stránky návštěvu, bez návštěvníků je ačkoliv nádherný web nebožtík a je na nic.Nabývá směrodatné zda návštěva přijde z google, mohou být i další vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., potom tu máme socialní sítě jako zynga, youtube, pinterest a miliony dalších potenciálních zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád budou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a předně i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Ale nyní už bude jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Máme možnos